onsdag 7. juli 2010

Leveggbeddet begynner å forme seg




Her er først et bilde av  en Dhalia som jeg fikk gjennom importen fra Kina.Navn kommer senere når den blomstrer..................Spennende.............

Det har vært mange timer i hagen i dag...prøver å beplante leveggbeddet.Jeg har mange Hoster som jeg ville ha der sammens med Heushera og primula og tror du ikke det kommer annet også enda jeg hadde helt andre planer for dette beddet.Men slik blir det hver gang.Her noen bilder av beddet 





Her har vi satt opp en levegg til også det ble finere da.Innlegg før var det bare 1 oppover.



Så avslutter jeg for i dag med en favoritt men husker alldrig navnet...............................heeeeee




Ha en flott dag i morgen og kos dere i varmen.............jeg må ha på langbukse og genser så jeg ikke blir spist opp av Tuneflua.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott det bedet blir.

Anonym sa...

Bedet blir kjempeflott.
Ønsker deg en fin onsdag :o)

Mari Anne sa...

Den mørke tilslutt her er en søtpotet. Ipomoea batatas. Sannsynligvis 'Ace of Spades'

Koselig blogg du har.