mandag 27. juni 2011

Sommer og dårlig vær!

 

Det går så opp og ned på værfronten at jeg ikke helt har følelsen at sommeren er her.Og det blåser jo hele tiden og.

I hagen gror det så det spraker så mye må deles på og flyttes….

Jeg holder også på og fjerne noen bedd….ja,tenk det.Ikke hverdagskost for hagegale at en reduserer og ikke det motsatte.Men det har seg slik at vi er mer ute å reiser så hagen må bli lettere og stelle.Datteren er den som vanner hjemme og jeg må tenke på at hun har en jobb og et liv………….hun er flink og hjelper til,bare ros å gi der.

Har enormt mange pelargoner også og disse må ned i mengde ja.Driver nå og finner mine favoritter for og prøve å redusere men men………..stiklinger blir satt og di vokser i antall………….det skulle di vel ikke gjøre.

054 067 068

First yellow 074 075

076 Susan Payne 

Fortsetter i morgen jeg må sjekke navn og slikt blir bare å springe frem og tilbake……

ses

2 kommentarer:

Parkvegens Hageglede sa...

Hei. Kjekt å se deg igjen :-) Det e rjammen ikke lett å redusere antallet med Pelargonier.. det er så mange fine som en får stiklinger av. Ser godt at du har en utfordring der.

Anonym sa...

Trist er det å redusere bedene, men hage skal være glede - ikke dårlig samvittighet. *nikker*