søndag 6. mars 2011

Bloggen har tulla ikveld.


Mye av det som er på Hobbybloggen har tatt seg en tur hit inn også.Men det får jeg stå ut med.En del bilder er borte og så jeg måtte gjøre om noen setninger.

Spiser sent i kveld og det smaker,sitter å titter ned på halvspist mat og lurer på hvor tok rømmen veien.

Jeg har ikke tid til å nyte.......når det kommer til mat langer jeg innpå.Og i det siste så merker jeg det til gangs.....57 kg nå....
Nei dette går ikke må gjøre noe med det der.
Og jeg har lyst på en god røyyyyk.



Jeg trengte ny kaffetrakter så jeg tenkte jeg skulle prøve noen andre en den safe jeg har tura med di siste 5
kaffemaskinene.....




Nemlig denne som topper listen på testen.........ble innmari skuffa..............
Har enn blitt vant til den enkle måten Moccamaster oppererer på
så blir alt annet trøblete...............





Nå skal jeg strikke litt til på kosedressen til det kommende barnebarnet mitt og håpe på at jeg blir trøtt innen rimlighetens grenser...............nesten alldrig i seng før halv to jeg ....................tar lang tid å sovne også. Noen ganger blir jeg sprø og forb..... og da må jeg bare opp igjen......blir bedre til sommeren mer ute da og ryggen verker heller ikke like mye.


Nei nu er det over til TV og pinnene.......snakkes

Ingen kommentarer: