onsdag 3. september 2008

Starten


Ja da har også jeg fått rota meg til å starte en blogg.
Får se hvordan dette utvikler seg ikke så lett å starte med noe nytt
når en er vandt til det kjære vanlige gamle settet.
Liker ikke slike forandringer jeg.

Men må man så er det bare å trå til.

Bloggen her skal handle om hagen min og saker jeg gjør når jeg vil koble
av fra jobben og hverdagslivet.


Hagen her ble startet i våres så den er bare på forsøksbasis ennu.
Vet ikke helt hvor jeg slutter hen,stadig noe som forandres under veien her
"lol" akurat som om det var noe nytt.............

Jorda her består av mye leire så det er tungt å komme igjennom når en graver
nye bedd.Så jeg tar litt av gangen.

Drivhus har jeg allerede fått opp og det er deilig å tilbring tid der ute når
våren begynner å varme litt.Koser meg mellom alle plantene mine å lytter
til radioen.Tiden flyr fort når en er uti der.I vinter sådde jeg endel stauder
som har etablert seg godt i sommer.
Farger og størrelser ble litt hipp som happ i bedda da di vokste til.Endel pinner
forsvant nemmelig og da kan dere jo tenke selv at sjangsespillet ble litt
variert ............noen helt malplassert.........
Noen planter har havna i søpla også for di ble noe helt anna en forventa.

Har funnet ut at jeg ikke liker slike planter som henger å slenger da blir
det så rotete i beddet.

Har nok endel å lære om dette her for det blir noen bomskudd.
Uansett det kommer til å bli bra tilslutt....iallefall sett i mine øyne


Nå skal jeg ta natten....tok endel tid å få laget denne her.
Må nok inn å forandre endel i oppsettet mitt.Kansje jeg kan få den lagt ut på
min egen hjemmeside...........hvem vet


Natti natt

1 kommentar:

Wenche sa...

Hei Else
gratulerer med ny blog :-)
Gleder meg til å se bilder av både hagen og ikke minst alle pellisene!

Hilsen fra Wenche