lørdag 4. juli 2009

Rosebilder

Blir nok bare bilder for jeg husker ikke navnet på rosene mine.Jeg har di nedskrevet et eller annet sted,etter at vi skifta forum forsvant alle listene mine.
Lagra noen på ekstern lagrins stasjonen så jeg må gå gjennom disse men det blir sikkert ikke før til høsten.
Men koser meg alikevel  jeg da,nyter selve blomstene og lukten.Hmmmmm
Jeg har en sekk med pyntebark som jeg kjøpte på Bo grønt lurer på om jeg skal lage meg et rosebedd og bruke den der.Nå står di i
staudebedda og blir rent ned.Får tenke på det når jeg holder på og roter rundt.Det blir fint med belegningstein rundt bedda liksom
mer ryddig.
Her får dere se mine roser………………….

 

1 2
3 4
5 6
7 8
9 10
11 12
13 14
15 16
17 18
19 20
21 22



Ha forsatt en fin lørdagskveld………….

3 kommentarer:

Elsa sa...

Så masse nydelige roser du har.
Her hos meg har også roseblomstringen startet. Det er så herlig å gå rundt å nyte syenet og duften av rosene.

Vivishagerom sa...

Så flotte roser. Må innrømme at jeg så ekstra mye på den første. Den var bare helt knall.

Else Marie sa...

Hei!

Flott når rosene begynner for fult.Deilig lukt også.

Vivi den rosen er:
Rosa Bonica Meido Monac....noen sier det er samme som Bonica 82.
Jeg har begge men hos meg er di ikke helt like i fargene.
Den blomstrer hele tiden med mange store klaser.