torsdag 19. mai 2011

Er på ferie..bilder fra gartneriet i


Da vi kjørte nedover mot Belgia i nærheten av Den Haag der A44 slutter i Wass
Ligger det største gatneriet jeg har vært inne i..............fikk tipset av Mariann inne på hobbyboden
takk til deg................
Her er link dit.....Gartneri
Nå legger jeg bare ut noen bilder,disse får tale selv.....jeg ble helt satt ut her inne.Det var alt for masse
å velge i..........Ottar sa vi skulle heller hatt med oss tilhenger ikke vogn   heeee    like betatt han av alt det flotte rundt omkring.................

Klar ferdig gå...............

































































































Clematis










Ceanothus nydelige farger
































 


Denne skulle jeg gjerne hatt med hjem

















Utrolig blåfarge









Ikke rart en ble helt desorientert her inne














Det var også mange hengepelergoner her men ikke di jeg likte for små blomster på dem










































Utrolig mye Stæsj var det også her og
møbler til hagen










Dyrebutikk med alskens utstyr











Her solgte di alt av frø og gjødsel og jeg vet ikke hva,det ble for mye rett og slett.Hvertfall når enn ikke skal ha med så mye hjem.

Dette settet hadde di også enormt mye av.
Glad jeg hadde med Ottar for har blir rastløs
når det har gått enstund og da er saken grei.

Nei nå er klokka 11 snart og sengetid.
Det er ikke mye en har tid til når en er på ferie
hvertfall ikke skrive.

Ses og hørs snart

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin tur dere er på da,og så mye spennende .Jeg kjenner at jeg får litt kjøpetryne bare av å se bildene.
Ha en fin helg Marit.

Staudefeen sa...

Hej Else.

Kan se, at du har min blog på din blogliste - tusind tak!

Jeg har netop lagt din på min blog liste :-)

God weekend.

Kh. Marlene

Mariann S sa...

Åh, her kunne eg ha likt meg ja :)