onsdag 18. mai 2011

Fortsatt ferie...............

Nå,er vi i Frankrike like ved Calais......var nede å skulle se på fergen som
bare tar en liten svipp over til Dover men det var vanskelig...........
har aldrig kjørt så mye i blinde før....jaja

Veien ned fra Amsterdam gikk greit,undrer meg over disse enormt store
flate områdene......ikke en bakke å se noen steder.Ikke rart det blåser her
nede hele tiden.................

Her kan dere se det er uendelig...........










Jeg merker at rundt i Tyskland er det veldig ryddig og rent,og derfor trives jeg så veldig godt her.
Det samme liker jeg ved Nederland alt er rent og ordna forhold.Vi merker at det forandrer seg når vi krysser grensen til Belgia.........her vet di heller ikke hvordan di skal kjøre.......tror di fikk lappen i posten.Verre bilister til å skifte kjørefelt skal enn lete lenge etter..................

Noen bilder fra turen nedover til Frankrike...............
Mye trafikk og mange kjørefelt...
tror dette er Kennedy tunellen











Tror det var 10 kjørefelt i hver retning....
enn må vite hvor enn skal ja.........












Kanalene går over alt det var koselig,en følelse av avslapping mitt i virrvarret.









 Det er utrolig hvordan di klarer brasene med
å få alle disse veiene til å bli kjørbare med hverandre.












Og over alt så er det drivhus på drivhus.
Di exporterer enormt mye i Holland og Belgia.








Nei nå får det være til i morgen,Da kommer en serie fra er gartneri på veien nedover.
Jeg fikk tips om dette utrolig fine blomsterveldet av Mariann inne fra hobbyboden.

Ses og hørs.......................

Ingen kommentarer: