torsdag 18. juni 2009

Plantekjøp fra Sverigetur 2

Hosta paradise red delight
litt ned på siden.
Hosta High Society
Hosta patriot
Patriot tåler bedre full sol en skygge
Hosta Fortunei Fire & Ice
variegated heuchera is 'Snow Angel
annet bilde mere lik min utrolige røde blomster
Heuchera Citronella
Heuchera Peach Flambe`
Heuchera Southern Comfort
Heuchera Marmelade    har denne fra før men måtte ha en til
Heuchera Can Can
Heuchera Obsidian
Heuchera Frosted Violett
Geranium pratense Midknight Riterco
Geranium Rozanne = 'Gerwat'
Geranium Philippe Vapelle
Tiarella Sugar and Spice
Glechoma Variegata
Fire fylte Petuniaer og en Jack Frost for den jeg hadde den kommer bare med små blader i år.Merkelig.Kansje jeg skal prøve og flytte den.
Og igjen hadde jeg med flere henge Verbenaer.Disse skal jeg prøve å ta frø av derfor alle disse fargene.
Nå skal jeg surfe vidre på nett,prøver og finne Heuchera Lime green………….

2 kommentarer:

Elsa sa...

For noen utrolig flotte Heuchera du har kjøpt deg. Jeg sitter bare og sikler her.
Utrolig flotte farger på noen av de.

Else Marie sa...

Ja,var heldig der.Blir vel anledning til deling etter hvert tenker jeg.Skal noen flere turer over så jeg jakter fremdelels på nye.Leter etter Lime green.Nå bare nyter jeg.