torsdag 4. februar 2010

Blomstermarked

Ja jeg sitter og mimrer over turene vi hadde i sommer. Vil tilbake i år men jeg velger 3 markeder så det dekker vår,sommer og høst.
Kjekt og se naturen også i disse periodene.
Her er noen bilder fra i fjor.
Utsikten fra hotellet vi lå på,liker husene i Danmark. Her er vi i Århus.
069
093
092
070
071
072
073
Til og med Ottar syntes det var enormt mye her.Og prisene var
veldig snille mot lommeboka.
074
077
075
Heuchera ………………………….
079
082
Og nå har jeg endel Acere i haagen det ble med endel hjem ja……….
095
Gleder meg til neste marked. Det er mye annet vi ser på også ikke bare planter.
Håper alle har en fin dag

Grip dagen……………..

3 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

For en glitrende ide, blomstermarked i Århus som er en av mine yndlingsbyer i Danmark:) Når er dette markedet?

Else Marie sa...

Hei!
Det er 2 ganger i året,tror det første i år er 5\6 og på høsten ca førsten av september.
Jeg skal nedover på den første og vi drar dagen før og ligger over.Det starter kl:10 og da er det deilig og være der nede....

Villrose sa...

Hallo!
En liten Award venter på deg i bloggen min :-)