mandag 6. oktober 2008

Bobbleplasten nesten oppe!

I dag tok jeg en runde rundt i butikker for å se om jeg fant noe stesj.Kjøpte med en grønn stueplante til den høye blomsterstallen.

Det er mye flott å gå rundt å se på.Glemmer helt tiden jeg og mannen også,stakkars han sto og ventet utenfor kassa han.

Var innom Binders og kjøpte ny plast til drivhuset. Den på 1meters bredde-prisen var 629 kr.
Lettere med den en den jeg har som bare er 50cm. Den kan jeg bruke på kortveggene så lenge
og til å pakke inn forsendelser.

På Plantasjen begynner Julen å synke inn. Men utover det så har di endel flotte ting til huset som jeg kunne tenkt meg. Falt for en lekker lysestake, den hadde svart lekker for og et stort glasshus for selve lyset. Og dette glasset var full av tråder på en måte....stilig altså. Tror jeg må ned å kjøpe meg 2 av disse her di koster 299 kr for stk. Så også noen brett og vaser som var sorte og sølvfarga mye fint nå...............

Har skifta ut mye i hjemmet den siste tiden så jeg må ut å finne nye gardiner til stua. Men jeg har god tid for Julegardinene skal opp først.

Kjøkkenet har også fått ny Design. Heeeee
Og det takket være at både at henne oppe på Princess og jeg hadde en form for fargeblindhet.
Trodde jeg kjøpte meg nye mørke blå kjøkkengardiner men da jeg senere på kvelden tittet på di fant jeg ut at blåfargen var SVART...................ja ja.........
Så nå har kjøkkenet fått nytt servise også.....disse går i svart og hvitt. Enkeltvis og annen hver gang.............alså........stor talerken hvit og suppetelerken svart....osv.....
Mangler bare litt stesj til pynt og bestikk med svarte håndtak nå så er jeg ferdig.
Ble i grunnen ganske så flott.

Vi har åpen løsning mellom kjøkken spisedel og stua. Dette gjør at vi droppa kjøkkenbordet og kjøpte stort spisebord isteden. Og idet at disse går isammen må jeg også holde lik linje med farger og bruke tekstiler og stesj som passer sammen.

Får mere tid nå til å gjøre huset ferdig inne nå som høsten er her og hagelivet har dalt ned i nesten ingen ting. Er mye som skal gjøres selv om huset er nytt. Skal sette in dusj på badet og ta ut badekaret. Skifte vasken og hente nye baderomsmøbler. Holder meg til lun hvit farge der inne. Har innkjøpt nye håndklær i lys beige og varm gråbrunt. Nå gjenstår bare en tur på Marihøna og Black Design for å finne såpedispensere og holdere og slikt. Har lyst på litt romantisk stil der inne og masse levende lys.

Ja, som dere ser det er mye igjen. Og jeg vet at jeg er treg og at jeg sikkert ikke er ferdig før langttttttt etter Jul.

Nå skal jeg rundt å lese andre blogger å kose meg. Utrolig så fort tiden går når en leser i blogger den ene tar den andre osv. Fører en inn på helt andre ting innimellom som nettbutikker som tar uendelig lang tid.......åååååå så mye lekkert.......men jeg skal ikke ha.....



Okidok kos dere videre alle sammen





nattinatt

Ingen kommentarer: