fredag 17. oktober 2008

Rim på bakken!

Våknet opp til rim på bakken i dag ohhhhhhhh kjedelig,blir like paff hvert år jeg når det skjer.
Uansett smøg meg in i morgenkåpen og mine gode varme tøffler måtte ut for å få in
Pinky og Mia for di bryr seg ikke om litt kulde før snøen kommer.Da må jeg nesten bære di ut.

Får ta di siste restene ute i dag nå når solen står høyt på himmelen og det er supert vær.

Fortiden driver jeg å klipper ned mine Pelargoner.Disse har vokst utrolig i år.
Hengepellisene har blitt en og enhalv meter lange og det har jeg ikke plass til å lagre.
Alle store har jeg ribba også og klipt ned kom jo ikke inn i drivhuset for bare svære planter.

Fant noen liljer også på verandaen som jeg må grave ned faktisk 6 poser ja ja slik går det når en bare handler uten overblikk.

Nå venter en god frokost så er det ut.

En flott dag til dere alle...........................

Ingen kommentarer: