søndag 13. mars 2011

Drivhuset!

Står der ute å lyser...........
Bare synd ikke våren er kommet lenger så varmen også
kunne kommet og varmet meg litt.
Jeg venter nå.........på våren.....

Deilig å se på her jeg sitter i stolen min.
Jeg varmer ikke opp mere enn halve
drivhuset,det holder.







Her er noen pellis bilder  å kose seg med. Det er Deacon sine.....Birthday,Moonlight og Arlon.









































Ja det er bare til å kose seg til det som kommer utover.
En riktig god natt alle sammen.

2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Vindus kosern er en bison frise, 6 mnd gammel.

Ha en finm kveld..
klem

Marit sa...

Hei og tuuusen takk for hilsen på bloggen min. (ja jeg vet det er en stund siden, beklager) Men nå har jeg kost meg med bloggene dine og jeg blir rent missunnelig når jeg ser hagebloggen din. Jeg er nylig hagefrelst, fikk laget hage i fjor, og jeg er nesten litt "redd" for og begynne og plante noe. :S Tror jeg må snakke med en hagearkitekt, slik at jeg får det slik jeg drømmer om.
Men denne bloggen skal jeg følge!!! Trenger alle tips jeg kan få