tirsdag 22. mars 2011

Frø i lange baner.................

Jeg har hatt besøk av frøboksen fra Hagegal og kosa meg i helgen.Ble ikke så mye jeg valgte ut for jeg skal
ikke så så mye i år.Men noen grønnsaker blir det jo og sommerblomster kansje.....

Må begynne å skrive litt på Engelsk så mine venner og familie  i utlandet får noe med seg.....
Får prøve å se hvordan det går.




I've had seedbox from Hagegal this weekend and enjoyed myself.Hagegal is a garden group
exchanging knowledge among themselves and gather  seeds that are shared between members.
We meet once a year and have fun.We visit the garden-related places and bye rare plants and shrubs.


Frøboksen gikk  vidre i går så neste mann på lista har noe å glede seg over.




Carpe diem..................grip dagen



Ingen kommentarer: