tirsdag 11. mai 2010

Jeg har vel aldrig jobba så intens i hagen noengang……………..

 

Dette blir jo en total renovering har jeg følelsen av.Nå har jeg snart gravd opp bedd nr.2 også.

stauder har jeg gravd opp idag også nå står det 159 stk rundt om og jeg er ennu ikke ferdig.

014 015 016

017 018 019

020 021 022

Blir litt av en jobb og lage nye bedd og få planta di ut igjen også.Skal jo opp med levegger og ja jeg skal kjøpe Thuja……..må ha noe som vokser raskt.

Jeg har litt tid på meg.Det er noen dager til gravern kommer og skal planere ut hagen så den ikke går i

nedoverbakke.Det skal bli deilig.

Vi kjøpte oss en liten vannfontene da vi var på Bauhaus sist det var halv pris så da måtte vi bare.

019 Det er 3 plantehull i den og pumpen skal stå i mitten.Det er den di brukte på grønn glede på tv.

Vi har jo kjøpt en stor tissemann,duk og pumpeanlegg og men syntes ikke det er stor nok plass til en dam forann huset.Så den sparer vi.Hvis jeg ikke finner på noe lurt da……heeeee  en vet aldrig.

Og nå over til noen flotte pelliser.

005 006 007

008 009 010

011 013

Tror jeg skal gjøre et eget pellisalbum til høsten.Det er mye jobb så tar det da.Får ta noen flotte bilder i sommer som jeg kan bruke.

Nå skal jeg se på tv Norge………………

 

Snakkes

3 kommentarer:

Unknown sa...

OJ!! Skal si det var saker og ting på gang her ja. Så flink du er!!! Dødsimponert.

Blomsterguri sa...

Wow - superjobb! Nå ser du nok på det samme som meg på TV-Norge.... Kos deg og slapp av til neste omgang med redningsarbeid i hagen!

Frøya-Heidi sa...

Jøsses, for en imponerende jobb du har gjordt, med å grave opp alle de plantene. Jeg er mektig imponert!