lørdag 1. mai 2010

Litt testing av kamera i hagen

 

Jeg har klikka litt rundt omkring i dag bare for og se hvordan macrolinsa fungerte.

Uendelig mye å lære heeee bare det å skifte linsene er en sak for seg.

Her prøvde jeg og focusere heeee missa der men når jeg titter nærmere etter oppdaget jeg at linsa

faktisk er ganske god….sjekk ut bakgrunn her

 

nær og langt 038 nær og langt 039

Her er flere farger

nær og langt 040 nær og langt 043

     Bladene på Diablo ville liksom ikke gi slipp ser det ut som

      nær og langt 056

   Denne her er også en flott form på

      nær og langt 064

   Jeg liker også rødfargen den gjenngir…………………………………

 

       nær og langt 112

       nær og langt 153

        nær og langt 192

     Slutter med denne knoppen,utrolig så mye som gjemmer seg inni en……………………….

       nær og langt 123

Snakkes………………………

1 kommentar:

Christina sa...

Härliga bilder!
Ha en skön helg!
Christina