mandag 10. mai 2010

Muren rundt huset blir fin

 

Di har jobbet på idag disse guttene.Nå er di så og si ferdig.Det mangler bare trappa og noen hjørnestener.

Di er bestilt men ikke kommet ennu.

002 008

013 010

Gleder meg til alt er klart og jeg kan fylle oppi jord og tenke ut hva som kan plantes her.

022

På høyre side av inngangen står utemøbler som vi bruker på ettermiddagen.Det er stor plass der.Men jeg vil plante noe for og få litt le.Her blåser det til tider.Og kansje sette opp en levegg som jeg kan ha en klatrer i.

Mulighetene er mange.I dag har det blåst forferdelig her og jeg har vært elendig.Tok meg en tablett og la meg på soffan,slokna halv 3 tror jeg og våkna til nyhetene halv 7.Migrene og allergi er ikke godt.

Nei nå skal jeg se Profiler…………………god natt alle sammen.

2 kommentarer:

krepsemor sa...

Oj! Jammen har det skjedd mye hos deg siden jeg besøkte deg sist! Skal si dere står på...Dette kommer til å bli kjempefint! Tenker du gleder deg til å begynne å plante oppå muren, når den blir ferdig =) Det er jo morsomste jobben det da! Det blir spennende å se når alt blir ferdig! Titter innom senere jeg!

Mariann sa...

Dette ble jo riktig flott. Her får du mye ny plass å plante på.