onsdag 19. mai 2010

Jobber trutt på……………….

 

Utrolig så fort varmen kom  da,ble nesten slått ut jeg.Men en skal ikke klage på den,venta lenge nå.

Det er godt nå og vi merker ikke at tiden løper avgårde når vi arbeider ute.Har nesten ikke tid til å skrive her heller for det er også andre ting som må gjøres..Men må inrømme at endel kommer litt i bakleksa til vi er ferdige ute.

Trappa er ferdig nå og den ble kjempeflott.

 

017 Mangler bare en hjørnesten og noen stener på toppen for å markere overgangen til beddet.Kommer til å bli bra tror jeg.

015 Nå har Ottar fylt oppi og men han må ta ut endel for han har fylt i for mye.Skal ha hekk ytterst for å lydisolere frokostplassen litt og få den mere lun.Og det skal opp en levegg helt intill veggen etter di 2 vinduene til høyre på bildet for å stoppe vinden nedenifra.

 

Vi har også fått gravd ut hagen for å få den litt mer i vater.

002 006  008

010  003 004

I nederkant må vi sette opp en mur for å avslutte hagen for der blir et stort fall.Skal sette opp levegger her også som rammer in hagen i nedkant og litt oppover i en pen bue.

020

Det var stor høydeforskjell i hagen en ser det nå.Halve jordhaugen er jord som er gravd opp her og halve er høyden som egentlig blir da.Mye av dette skal kjøres vekk.

Vi har begynt på støttemuren som går i overkant av hagen.Tror jeg planter alle rosene oppi der sammen med lavendell.Tror nok jeg får endel stauder igjen i hagen når jeg er ferdig……skal gjøre med dem a?

Ja ja,får ta det da.Nå er det kvelden……………natti natt.

Ingen kommentarer: